Nuraan_k 7 ağustos son adet tarihim.. belim ve kasıklarım karnım çok ağrıyor normal mi sizce ? kese ne zaman gözükür ? ilk ne zaman doktora gitmeliyim ve doktoru nasıl seçmeliyim 😊
SevgiIbrahim Nuraan_k benimde 7 agustostu sali gunu doktora gittim 5 haftalikti keseyi gordum sukur 2 hafta sonra gel kalp atisini dinlicez dedi
Emineemre Gebelik testi yaptır canım sonrasında pozitif sonuç alınca acile bile kandan gebelik testi yapıyorlar doktora gelirsen herkesin tercihi farklı ben kimseye kulak asmadan hangi hastaneden memnun kalırım diye baktım sonrasında doktor araştırdım internetten hastane ve doktor yorumlarına bakarak tercih ettim ve iyikide tercih etmişim diyorum