Dancer80 dün benımde değerlerim düşüktü, dahile doktoru hamilesin serum veremeyiz dedi bebeğe zarar, normal sartlarda olsan hemen takvıye yapılırdı dedı, magnezyum demir hapımıda günde 1 kez iciyordum düşük olunca 2 ye cıkarım mı dedim fazla gelır dedı, kadın dogumcu 2 ye cıkarabılırsın dedı ağrılardan duramıyordum, yanı böyle celıskı olunca ne yapacagımızı düşünüyoruz 🤔 ama sizin sezeryan gününüzede az kalmıs belkı amelıyat sırasında degılde sonradan halsiz ve yorgun düşersiniz