YavuzCagan 14 agustosta adet gecirdim 3 gun surdu sonra o zamandan 2 eylule kadar esim korundu sadece 2 eylul gecesi bebek karari aldik ve 1 hafta sonra test yaptim tek cizgi cikti o hafta sonu kan testi yaptirdik 0.01 veya 0.05 cikti sonuc ama ben bütün hamilelik belirtilerini yasiyorum adetim suan 1 gun gecikti tekrar test yapmali miyim bugun ?
Konul_Nilay YavuzCagan tabi testlerinde yalnış çıkma payı oluyo geç döllendiyse İkinci ihtimal psikolojik hamilelik ola bilir bende 5gün gecikme olmuşdu bi kere kendimi hamile gibi hiss ediyodum.tüm belirtiler vardı
Busimss YavuzCagan değerin en az 5 olması gerekiyor kuzum dediğin değerlerde maalesef gebelik yok. Psikolojikte olabiliyor yaşadığın belirtiler ama adet gecikmesi oldu diyorsun bence tekrar kan verirsen kesin sonuca ulaşabilirsin hayırlısı olsun 🌺