Selinn92 Merhaba kızlar . Eşimin işi sebebiyle 6 ay önce eskişehire yerleşmek zorunda kaldık. Şuan 6 haftalık hamileyim ve kadın doğumcu arıyorum. Buranın yabancısı olduğumuz için önerileriniz benim için çok değerli 🥰 şimdiden teşekkürler 🙏🏻
26mrv Selinn92 bende özel ümitte seda deniz ışıklara gidiyorum çok güler yüzlü ilgili bir doktor tavsiye ederim
Esrabklmz Ümit Batıkent hastanesi Talat remzi Demirkol’da gidiyorum ben çok da memnunum tavsiye ederim
Ztbr Ümit hastanesi Batıkent seda deniz ışıklara gidiyorum ilk dogumumda Murat senola gittim fakat dogumumda şehir dışında olduğu için Seda hanım girmişti doğum anında çok ilgili çok rahatlatıcı olduğu için bu doğumda onu tercih ettim murat senolda iyi bı doktor fakat dogumuma giremediği için bu sefer Seda hanıma gidiyorum tavsiye ederim ikisinide
Tnazz Devlet hastanesine gideceksen Şehir Hastanesinde Tuğba Yuvanç, onun esi Huseyin Oguz Yuvanc var. Ama tabi devlette muayenelerin ozel bir durum yoksa uzun surmeyecegi icin fazla bir ilgi bekleme. Cok kalabalik oluyor. Özele gideceksen seçenek çok burada gerçekten ilgili doktorlar var. Senin iletişimine bağlı biraz da. Ben Ümit Batıkentte Dilek Ulusoy'a gidiyorum. Murat Şenol'u da cok tavsiye etmişlerdi. Talat Remzi Demirkol senelerin doktoru zaten. 18 yaşında erkek kardeşimin doktoru oymuş mesela.
Mskywalker Batıkent ümit hastanesinde talat remzi demirkola gidiyorum ben. Gayet memnunum. Gereksiz hiçbir şey konuşmuyor ve insanı germiyor. Aksine ses tonu falan çok rahatlatıcı. Eşim benden daha çok memnun öyle diyim 🤣