Alisalpa benim sağ böbreğe de takılacaktı ama beş kere denediler giremediler bi türlü ya bebek baskı yapıyor yada damarın dar dediler oraya da takılsaydı kafam rahat olurdu doğuma kadar genel anestezi verip yapalım sağı da dediler şimdilik ağrımıyor diye kabul etmedim ama üç tane 1 cm lik taş var inşallah bi ağrı olmaz artık