rukiye-02 hiç korkma. Sağ böbreğimde stent var o ağrılar yüzünden açılmam olmuştu. Şimdi iyi çok şükür. Arada yine vuruyor ağrı bol su içiyorum birde parol geçiyor. Korktuğum başıma geldi tabi kendi yöntemlerimle geçirmeye çalışıyorum sol böbreğimede vuruyor artık bebek büyüdükçe 29+1 haftalığım
Ayriyetten operasyondan sonra 5.gün ilişki yaşamıştık ben korkmuştum biraz ama sorun olmadı. Ağdayada gidebilirsiniz sıkıntı olacağını düşünmüyorum.