Hapyymomm Mrb kızlar ben 3 gün önce sezeryan dogum yaptım bebegi emzirirkrn gögüslerimin ucları cok fena ağrıyor yara olmamış ama bebek emerken canımdan can gidiyor bide sütüm cpk2az ne yapabilirim bu konuda lütfen bana yardımcı olun
Thanim Hapyymomm gogus ucu kremi kullanin bebegi dogru bir sekilde emzirdiginize emin olun kahverengi kismin tamami agzinda olmali ayrica gogsun ucuna takilan seyler var onlardan da alabilirsiniz :)
Deryaa68 Hapyymomm gogus ucuna zeytinyağı surmeyi dene Bana tek faydası olan seydi. Sut icinse beyaz uzum Semizlik otu sut cayi olabilir
Ygll Ben de 23 gün önce doğum yapyım ve doğumdan bir iki gün sonra falan göğüs ucu yara olup kanamaya başladı denemediğim şey kalmadı. Dün soğanı biraz doğrayıp göğsüme koydum üstüne göğüs pedi koydum bir kaç saat bekledim. Bugün acısada oğlumu emzirebiliyorum. Göğsünüzü tam ağzına verin bebeğin. Sizin daha çok yeni ilerlemeden geçer inşallah. Nasıl bir acıdır çaresizliktir çok çok iyi biliyorum. Geçmiş olsun