__birafitap__ sen kadın doğuma eşin ürolojiye canım. Kimsenin seni kovmaya ya da kızmaya hakkı yok sen kontrol amaçlı içini rahatlatmak için gidiyorsun bunu belirt doktora gayet normal bir durum çünkü illaki tedavi olacaksın diye bir şey yok sorun varsa tedavi olursun kontrol olmadan da sorunu bulamazlar zaten. Ben geçen yıl 5 aylık evliydim gittim doktora bebek düşünüyoruz kontrol amaçlı geldim dedim hiçbir şey olmadi gayet kontrollerimi yapti yani. Bir de canim eşine sperm testi yapabilirler bunun için de ilişki olduktan sonra 3 gün ilişki olmuyor 4. gün eşin sperm örneği vermeye gidiyor benim eşimden böyle istemişlerdi. Uzun oldu biraz ama yardımcı olmak istedim 😊