Merhabalar ben de gittiğimde bebeğim 13+5 günlüktü. Bana da plasentanın aşağıda olduğunu söyledi. Dinlenirken ayaklarını kaldır, çok ayakta kalma ve ağır kaldırma dedi. O gündem beri bunlara uymaya çalışıyorum ama maalesef ben de öğretmenim ve mecburen ayakta kalıyorum. Bu hafta tekrar kontrole gideceğim umarım yukarı çıkmıştır. Çıkmadıysa nöbet tutmak sıkıntılı oluyor, bununla ilgili bir rapor istiyeceğim
Mayqueen_16