Senayerva şu insanoğlunda ki mantığı anlayamıyorum hemen havadan nem kapıyorlar hanı
Efendi illa yap yapacaksın yapmazsan boyle soyle olur diye baskı uygulamıyorum ve fark ettiyseniz bende panik oldugunu belirtiyorum ona rağmen cabalamak istiyorum diyorum yani hemen birsey bulalimda tartisma konusu yapalim derdindesiniz belki iyi bir motive olup normale teşvik ederiz yani çokmu kötu normal doğum hiç degilse bıçak altına yatmakdan iyidir 👊🏻