Aleyyynavefa hımm tamam canım cok saol, benim aldigim ana kucaginda yatirma gibi kademeleri yokta, netten almistim bilemedim,içide sanki cok derin gibi,battaniyeyle deneyim bakalim, eger olursa bende istemiyorum portbebe,hastane cikisi disinda cok kullanacagim bisey degilse gereksiz masraf olacak..