Senalii doktora muayeneye gitmiştik pat diye 21 ekimde doğum dedi. Nerden geldiğimi şaşırdm hiç beklemiyordum tarih versin. İnsan alıştıra alıştıra söyler. Ne yani simdi 21 ekimde doğum mu var dedim evet 1 hafta erken alırız zaten önde gidiyo dedi. Doktordan cıktıktan snra kendime geldim. Ama bilmek güzel bişey ya o tarihi önceden özelleştiriyo ama bi yandan da düşünüyorm tabi erken gelme ihtimalini hayırlısı inş 😂