Hilaltnrkl Duuyguum kasıklarımda ağrılarım oluyordu 2 gün önce belimden gelen bir ağrı vardı gerçekten çok korkmuştum ama normalmiş yürüyüş yaptığımda daha iyi hissediyorum kendimi
Duuyguum Hilaltnrkl benim dr da bu haftadan sonra senin söylediklerini dedi baskı sızı başlar artık normal demişti