Ben devleti tercih ediyorum canim ilk gebeligim ve bazi devlet hastaneleride aynı ozel gibi. Evet özelde daha fazla ilgi var ama diger işlemler genellikle ayni. Devlet hastanelerinin kötü yani normal dogum yapicaksan sanci cekerken kimseyi yanina almiyolar.