ece_eliza merhaba, ben yurtdisindan kesin dönüs yaptim ve dogumumun türkiyede olmasina karar verdik. hastane olarak bahcelievler memorial sectik cünki evimize ve is yerimize yakin diye. daha önce tecrübesi olan varmi o hastane ile ? doktorumda aylin tatliadim. sevgiler
gezentianne ece_eliza Aylin Hanımı cok duydum. Ben Acıbadem Atakentte yapacağım ama Memorial Bahçelievler'e ğcretsiz Yoga Kursuna gidiyorum cumartesi günleri 12.00-13.00'te tavsiye ederim😍👍 38+5 im
SdaSglm Muayene ve Doğum ücretlerinin yüksek olması dışında her şeyi güzel. 10 gün kadar yatış da yapmıştım çalışanları çok ilgili ve güleryüzlü, yoğun bir hastene olmadığı için özel olarak sıkı takip edebiliyorlar hastalarını, hijyen açısından da sorunsuz. Doğum tecrübem henüz yok. Benim doktorum deniz hanımdı ama Aylin hanım hakkında da hep güzel şeyler duydum.