Tanjuyagmur8990
🌸2 tane zıbın koydum
🌸Bir tulumlu takım koydum + birde alt üst takım koydum ( şapkası eldiveni + ayakkabısı bandanası )
🌸Islak mendil + 10 adet bez koydum
🌸Biberon + emzik ne olur ne olmaz koydum
🌸1 adet müslin örtü koydum
🌸2 adet battaniye koydum
🌸4 adet ağız bezi koydum + 1 adet havlu bez koydum
Ben göğüs kremi almadım koymadımda kendim için, pişik kremi de koymadım hastanedeyiz ne dolsa diye. Hasta bezi almadım almıcamda kimi hastane veriyor zaten bilgi al istersen.
Bunlar bebeğe koyduklarım şuan kapalı çantamız belki aklıma gelmeyende olabilir 🤷🏼♀️ Kendime daha hazırlamadım 😂