Hayatttt tabikide Oğuz bey memnun kalmak ne demek keşke yine ona gidebilsem dikiş izim bile kalmadı benim biliyo musun 2 doğumuma girdiğimde doktorum bana sen nerde ameliyat oldun dikişini mükemmel kapatmış Dedi ben bakıyorum hiç öle dikiş görmedim arkadaşlarımda ve şimdiki Doğum yaptığım doktor da aynı şekilde olsun nolur Dedim birebir olmasada oda başarılı yani doğumun ger türlüsünü düşünmek lazım normel olsada iç dikil olacak onlarınsa güzel olması lazım Bazı doktorlar onu bile bozmadan dikiyor ve ben Oğuz beye sonsuz güveniyorum şiddetle tavsiye ederim öyle iyi ki güven verici ve işinde çok başarılı