kizlarin isi var simdi kaynanam diye acilan basliga cok buyuk bir hevesle yorum yapmaktalar🤪 canım ben yorum yapmak ısterdım ama daha senın kadar tecrube edecek zaman gelmedım henuz 26 haftalıgım umarım yorum yapacak bırılerı olur cunku bende kac tane baslık actıysam bebegımle ılgılı hıc yorum yapan olmadı 😂😂