Kızlar ben tiroid ameliyatı geçirdim 4 yıl önce ama gebelik süresinde ilacımın dozunu iyi ayarladığım için ilk 4 ay hem tsh değerim 1 civarındaydı t3 ve t4 de normaldi. 6. Ayımdan itibaren tsh değerim 3,68 lere falan çıktı t3 ve t4 değerim normal yine. Bu aylarda normal mi sizin tsh değeriniz ne durumda ???