ManolyaGulatan çatlama genetik canım buna inan... benim doğuma iki haftam kaldı bırak çatlamayı karnım kaşınmıyor bile.. krem falan da sürmüyorum. Benim annemin de çatlamadı iki çocukta da. Bu karnın derinin yapısı ile ilgili. Eğer çatlayacaksa ne kadar krem sürsen de çatlar çünkü arkadaşlarımdan biliyorum ben de. Krem sürüp çatlayan çok oldu.
Ama karnın kaşınmaya başlar ise çatlaktan ziyade rahatlamak için ve kaşımamak için sen gene de sür. Çünkü kaşıdıkça daha çok çatlar; fakat krem sürme derim. Deriden aşağı geçiyor ve bazı doktorlar önermiyor. Zeytinyağı ya da bebe yağı sürmeni öneririm. Mutlu hamilelikler 😊