Mervee58 iç karnın geniştir canım benim öyleymiş sanırım çünkü hiç yoktu göbeğim. Uzun süre hamile olduğumu ailem bile benimseyemedi göbeğim de olmayınca 😀 ama iyi ki çıkmamış çünkü son zamanlar da inanılmaz büyümeye başlıyor onu anladım günü gününü tutmuyor göbeğimin artok