duygudorukbade benim kızım Şubat'ta dogucak 🙏 biz ismini ada koymaya karar verdik, hem kısa öz , senin yazdıklarından ela çok hos bence üç harf çok ideal isimde 😄 bizim soy isim çok uzun olduğu için biz hep kısa isimler düşündük hatta duru da düşündük ama karşı komşumuz koydu duru ismini 🙄 bizde ada seçtik, birde şu aralar Eylül çok popüler, aslında isim düşünürken cevrenden çok sende nasıl bir his uyandırıyor ona dikkat etmelisin, sonuçta ömür boyu çocuğuna isimle hitap ediceksin