123456M 35+6 yım suan 36.hafta bitip 37 ye mi giricem 35 bitip 36 ya mı giricem bilenler yardımcı olabilir mi?
Hilahila 123456M 37'ye giriyorsunuz. Hamileliğin ilk günleri ilk haftanız oluyor. 39+0-39+6 arası 40. Hafta oluyor yani son hafta.
BhrBrfn bende suan 30+3um ama soranlara 30 haftalıgım dıyorum .Ama 31 mi oluyormus bende anlamıs deglm 😏😊
Mavilianne Melek31 Ay vallahi kafam hiç karışmasın doktor soruyor sona adet tarihi nedir Ocak 2 diyorum tamam 36. Hafta diyor 🤷🏻♀️ böyle iyi böyle devam 😂 şurada Doğuma ne kaldı ki 🤦🏻♀️
duyguyilmaz 35+6'nin o 6'si 36'nin gunleri demek. Yani 36 dolmus. 36+1 demek de 36 bitti 37'nin de sadece bir gunu doldu demek. Yas gibi dusunun:)