ozgeustun Nazrin97 tatlım o senin depondan besleniyor yani yemesen dahi o senden alıyor besin. Sen kendi deponu boşaltmamak / tansiyon-şeker için yiyorsun
Duuyguum Nazrin97 ben açlığı hissediyorlar çünkü karnım doyduğunda tok olduğumda hareketleniyor aç olduğumda miskin miskin sesi soluğu çıkmıyor
Ascvk Duuyguum benimde tam tersi açken inanılmaz derecede hareketleniyor yanı bazen diyorum yemek ye diye yapıyor herhalde diye 😀 34+3 🤦🏼♀️
Yavuzum1202 Doktorum yemezsen bebeğin kan şekeri düşer demişti acıkır bebek ve kilo almaz siz ne yerseniz oda sizden besleniyor
Livask Valla acıkıyorlarsa da depoda ne varsa onu yiyorlar o zaman. Çünkü ilk hamileliğimde hiperemezis durumu yaşadım hiç beslenmedim her gün ikişer şişe serumla 9 ay tamamladım doktor sorun değil dedi hiç yemesen de ama sıvı kaybı sorun oluyor o yüzden de çare serum idi.