Merhaba kızlar
29 haftalık hamileyim ve Doktorum hastane değiştirdi!!!! Neyseki çok uzak değil yine muayene olmaya ona gideceğim fakat Doğum ücretleri hakkında hiç bir bilgim Yok. Doğum için vereceğimiz en yüksek limit 2500 . Bu hastane hakkında bilgisi olan var mı???