Egeymen Asli1716 benim de bugün 10 7 çıktı normal dedi doktorum 12 8 en ideal onun üzerinden hesaplayabilirsiniz
ozgeustun Asli1716 10 6 düşük tansiyon fakat hamilelikde düşük tansiyon istiyorlar. Benim en yüksek 10-6. Yüksek tansiyon çok tehlikeli
Senazencir Asli1716 düşük biraz benim de tansiyon sorunum var senin ki gibi olduğın da elim ayağım dökülemye başlıyor