Muallimehanim Dilaracicek Bilemiyorum tabi ama kuzenimde astım hastasıydı ve doktoru riske atamam dedi sezeryan oldu. Korkma bence hayırlısı neyse o olsun
Ayzaninannesi Dilaracicek canım yengem doğuştan bronsitli 2 normal doğum yaptı stres sıkıntı yapma kendine hayırlısı neyse öyle olsun de 🙏
Dilaracicek Muallimehanim dahiliyeye gittim bi sıkıntı olmaz dedi ama şuan 36 haftalığım nefesim şimdiden aşırı daralıyo doğumda napıcam hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️