Gizemsanal bende ikizlere gebeydim 12. Haftamda dikiş atıldı sürekli yatmama rağmen 23 haftalikken hastaneye yatisim yapıldı pesser takıldı 3 hafta hastanede yattım 27. Haftada suyum gelmeye başladı bebekler dikislerimi açmışlardı birini 4 ay sonra taburcu olduktan 5 gun sonra uyku apnesinden kaybettim diger bebegim de hiç taburcu olmadan kaybettim 11 ay boyunca kuvozde kaldı 😢 suan 20 haftalık tekiz gebelik yine yatıyorum umarım sağlıkla kucağıma alırım