Melisbol 18. Haftamda serklaj oldum 33+2 yim şu an. Kısalıktan dolayı önlem amaçlı dikiş olduğundan ilk bir ay sürekli yattım sonrasında ağır iş yapmamak, eğilmemek, uzun süre ayakta kalmamak, yürüyüş yapmamak dışında sadece kısa süreli ede dolandım, misafirliğe, yemeğe falan çıktım dışarı ama oturabileceğim yerlere gittim. Ben de sınıf öğretmeniyim, okula gidemedim 2. Dönem hep heyet raporluydum. Bazı bu şekilde çalışanlar var ama bana göre büyük risk. En azından riskli haftaları geçene kadar yorulmamalısınız.