Esilaninannesi0904 Kızlar son 5 günüm var alt tarafın agrısından iki haftadır duramıyorum yürüyemiyorum oturamıyorum uzanamıyorum artık aglıyorum o kadar ki çok agrım var dr gttim iki gündür üst üste gidiyorum nts normal sancı yok acılma yok bi belirti yok ama agrıdan duramıyorum dr um istersen yatış vereyim dedi bende dogumu başlatırlar mı suni sancı verirlermi dedim hayır dedi ama yatış verirsem agrın olmaz dedi bir kızım var bırakacak kimse yok eşim şehir dışında gel dememi bekliyo sizce yatış istemelimiyim napmalıyım uzun oldu hakkınızı helal edin
Ilknur_emin Esilaninannesi0904 ne denir bilmiyorum ki canım o zaman yatisini yapsınlar bedenine eziyet etme
Esilaninannesi0904 Ilknur_emin bilemiyorum uzun sürer se ya kızım rezil olcak ve eşim dogum olmazsa izin biterse gitmek zorunda ve tek başıma dogum yapmak istemiyorum 😭😭
Ilknur_emin Isın en zor kısmı o olsa gerek canım ama sen ne kadar iyi olursan esin ve ailende o kadar iyi olur bunuda düşün