Yasemin_koltuk Ah ah.. Hastane fobim yüzünden kontrollerde tansiyonum çıkıyor hep. Bir nevi anksiyete yani. Heyecan panik hat safhada bende. Ve doktorum bu şekilde normal yapamayacağımı söyledi. Hayırlısı dedik bizde artık. Sağlıkla kızımı kucağıma alayım da gerisini düşünmüyorum