Thrmt_19 Kizlar bisey varmis 300 lira yatiriyomussun dogumdan sonra aylik azamide olsa para veriliyormus tam anlayamadim size sormak istedim boyle bisey var mi diye. Bilej var ise yaza bilir mi ?
Ygmrbrsakky Thrmt_19 ilk defa duyuyorum canım öyle birşey yok çalışmayan anne de olsan devlet işlendiğin için 300tl veriyor