Fatmaahuseyin Kizlar merhaba bilginize ihtiyacim var. Gebeligimi cok gev ogrendm ben nerdeyse 6 haftalikken cunku ben en son temmuz 25 de yapmkstim negatf cikmisti beta cok canim sklmisti agustos 3 gibi falan sacimi boyattim fakat alti gun sonra icime birsey oldu beta yPtirdim gebe oldugumu ogrendim sac boyatmak birsey olmaz demi kizlar :(
Melisa59 Fatmaahuseyin ben 2,5 aylıkken boyattım bişey olmadı şuan 35 haftalığım haftaya tekrar boyatıcam
Bgz_123 Fatmaahuseyin daha dün boyadım cnm hemde kendim boyadım 25+5 haftlıgım şükürler olsun ki bi problem olmadı🤗
Melisa59 Duuyguum dipten yoğun ombre yaptırıyorum 2,3 saat kuförde kalıyorum henüz bi problem çıkmadı