Elisasara Kızlar 28+4 günlük ikizlerime gebeyim sol göğüs ucumda aşırı bir kaşıntı var fakat kaşımak istemiyorum çünkü göğüsler ile oynamak erken doğumu tetiklediği için sizdede böyle bir durum yaşayan var mı
Duygu_lu Elisasara evet canım 37 haftalığım benimde kaşınıp uyuşmaya başladı gerçi benim haftam yakın olduğu için yarın göğüs ucu kremine başlıyacagım