Busrasumen 27. haftanın içindeyim bende o haftalarda asırı bel agrısı çektim günde 1 saat yururdum o dönem yüreyemedm 20 dk snra ezıyet oluo kopuodu belim sanki suan daha iyiyim yani normal malesef bebek buyudgu için baskı yapıyor . agrıyı azaltmak için sık sık pozisyon değiştr cok hareket etme cokta oturma yani dengelemen lazm