Esmasnvr salı günü öğrendim bthcg 11 bin küsür çıktı bu hafta içi kese için gidersin dedi bugün devlet hastanesine gittim doktor baktı ultrasonla göremedim anormal bi durum olabilir dedi o kadar kötü oldum ki eşime sürpriz hazırlamıştım öyle müjdeyi verdim bugünde doktor öyle diyince dünyamız başımıza yıkıldı tekrar kan tahlili istedi ordan çok kötü bir şekilde çıktık eşime özele gidelim yoksa ben kan tahlili sonucunu bekleyemem dedim 3 saat özel bir hastaneye gittik doktor muayene etti ultrasonla baktı Rabbime binlerce kez şükürler olsun kesemiz gözüktü daha çok yeni 5 haftalık dedi dünyam aydınlandı sanki