_gltn_37 devlet hastanesi çok özenli bakmıyor zaten. özelde doktor sen rahat edene kadar inceliyor muayene ediyor devlete çok takılma. bende 7. haftada kalp atışı duymuştum bi daha ki gittiğinde normale dönmüş olur Allahın izniyle. sıkıntı stres yapma bebek te etkilenir 🥰