derya_diyebiri Kızlarrr, 15+4 oldum.ilk gebeliğim .Canım sürekli tatlı istiyor 😔 :( Biraz hızlı kilo alıyorum 😔 :( Doktorum diyet yapmam gerektiğini,tatlıdan uzak durmam gerektiğini söyledi.Siz nasıl besleniyorsunuz ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😊:)
Kerem_alyadua derya_diyebiri bendede 34 haftalıkken cıktı beyaz ekmek pirinc pilavı meyve ve tatlı.seyler yemiyorm meyve yersem gnde 1 tane yanında yoğurt yiyorm ara öğünlerde süt ayran kuruyemiş yiyorm cok acıktıysam küçük bir tost yapıp ayranla yiyorm
derya_diyebiri Kerem_alyadua bende öyle yapayım . Sürekli bir açlık hissi oluyor .2 saatte hiç bişey yememiş gb oluyorum 😔 ama artik dikkat edicem .daha ben yolun çok başındayım 😔
Kerem_alyadua derya_diyebiri aynn canm dikkat et bol salata ye az yaglı cok acıkırsan eksi elma ye ama gece bişy yememeye calıs ben sadece süt içiyorm