Yesimeliz ilk 4 ay sürekli mide bulantısı oldu ve 6 kilo gitti sonrasında çok yemek yiyemedim bebeğim alıyor ama ben almıyorum doktora sorduğumda normal olduğunu bazılarının bunyesiyle alakalı olduğunu söyledi bu arada hiç odemim yok olmuyor yani bende anlamıyorum canım