Gulcan85 Kalçam da sinir sıkışması oluyor.25 haftalık gebeyim. sizde de oluyor mu nasıl geciyor.yatınca kalkamıyor oturunca kalkamıyor oldum
sdsd Gulcan85 merhabalar, sinir sıkısması oldugu kanısına nasıl vardınız, doktor mu söyledi acaba? benımde aynı sekılde ayagımın üzerine bastıkca batma agrıdan yürüyemiyorum,
21os_ Gulcan85 canım nasıl kanıya vardın bende kendimden siyatikten şüpheleniyorm aşırı kalça ağrısı 🤕
Sera00 Gulcan85 malesef bende de var sinir sıkışması 20.haftadan beri. 33.cu haftadayim hala gecmedi otursam kalkamıyorum kalksam oturamıyorum ikisi de canımı cok yakıyor
sdsd 21os_ canım merhaba,kan sonuclarım cıktı, magnezyum,b12,ferritin,hgb değerleri hep düşük,takviye almama rağmen,belkide bu yüzden cok agrımız oluyor, günde 2 ye cıkarmama söylediler magnezyum ve demiri
sdsd 21os_ canım ben bugün fiziktedaviye gittim, malesef yine aynı sonuc görüntüleme yapamadıkları ıcın bir sey dıyemıyor her sey olabılır dedı, kinesio bant al yapıstırım dedi biraz rahatlatır belkı dıye, inşallahh biraz daha iyi gelir 🙏🏻
Gulcan85 sdsd Bnm de düşük içtiğim halde cıkmıyor.1 aya kadar yükselme olmaz ise kan da .kan iğnesi verecek
sdsd Gulcan85 fizik tedavi doktoruna mı gittiniz, ben ortopediye gittim hıc bakmadan yapılcak bırsey yok her sey olabılır hamılelıkten dedı gönderdi, sımdıde fizik tedaviye gidicem , ama benım sadece bel kalca ve catı kemıgımde, ayagımı yere basıp adıp attıkca oraya baskıdan yürüyemıyorum
21os_ Gulcan85 canım peki ne gibi ağrın oluyor nerende nasıl oluyor benim kalcamdan on bacagimdan doğru ayak bilegime kadar agriyo ya üzerine basamiyorm😒
Gulcan85 21os_ kalça 2 taraflı iğne vurulan yer gibi düşün.bilegime kdr agrı.ayagım ı sürükleyerek gidiyorum
21os_ sdsd öyle canım hiç bişey yapmıyorlar bekliceksin diyorlar sadece mr a girdim doktor kontrolünde minik fıdik var o da bu kadar ağrı yapmaz dedi doktor bebek sinire baskı yapıyor o yüzden böyle oluyosn beklicen dedi bana da bende dün tekrar gittim işte
sdsd 21os_ Rabbim dayanma gücü versin, inşallahh gecici birşeydirde doğuma kadar idare edip doğum sonrası gecer 🙏🏻💕