Gulap-1234 Sürekli Ayakta Çalışmak Bebeğe zararı varmı lekelenme Normalmi Ben tam 8haftalık olucam cumartesi ama sürekli kahverengi Leke oluyor içim korkmuyoe değil😢
AyseTugba22 Gulap-1234 bende de olmuştu ilk aylarda fazla kendini yorma, yorgunluktan olmuş doktor bana öyle söylemişti yinede doktora Bi görünün
Ozlemkdmrcl Bir doktora gözükün, böyle durumlarda düşük tehlikesi olabiliyor tabi bu bebeğin düşeceği anlamına gelmez tabi ama önce doktora görünüp önlem almanız gerekir. Benimde 13. Haftamda olmuştu sonra kanamaya döndü 1 gece hastanede kaldım ve ben 2 ay wc dısında kalkmadım iğne ve fitille kanama durduruldu. Çok şükür 35. Haftadayım suan. Sizde cok dikkatli olun geçmiş olsun