Kbrars10 canım 0 3 aylık 6-7 tane ayrı iç zıbınnaldım. Bi o kadar da yegenımden kaldı oyüzden daha fazla almıcam. Zaten çoğu takımda da öıtçıtlı zıbın var.
1 tane 10 lu 2 tane 5li hastane çıkışı
6-7 tane 0-3 aylık takımlardan aldım. 4-5 tane de yegenimden kaldı.
Şindiden 7 tane falan önlük
15 taneye yakın çorap
3-4 tane alt tek 3-4 tane üst tek bunları kalın almadım çünkü sğustos olacsk sma takımlar uxun kollu küçük ya kendini ısıtamaz yine de 🙁
5 tane çeşitli kalınlıkta battaniye aldım sma örmeler de alınacak daha.
Bir tane daha 10 lu hastane çıkışı alcam.
Kalın battaniye alt açma örgü battaniye seti 2 3 gezmelik takım fln düşünüyorum. Kırk uçurmalık da kullanırız kızçemle 🙂
Daha çoook şey var indirimleri takip ediyorum biberon seti cam olanlardan alıcam ilk aşamada bunlar var dsha sonra arabası beşiği oda takımı gelecek ama defiğim hibi onları 6. 7. Ayımda düşünüyorum Hem maddiyat hem zaman açısından.