A_S_K ben de bilmiyordum hatta çok övülünce alıp kenara koymuştum bile. Ama sonra öğrendim çok tehlikeli olduğunu. Hiçbir şeyi iyice araştırmadan daha da önemlisi doktora sormadan kullanmamak gerek. Elma yağı deyince masum bir şey sanıyor insan. Ama yakıcı özelliği varmış.