Necla-kaya
Kızlar 2 cm açılma var ama sancım yok o nasıl olucak ya 38.haftamdayım
Serifeee
Benimde tam tersi 😁nst de sancilarim yüksek çikiyo ama açilma olmuyo😂
Aydogdu
Benimde öyle nişanım geldi dün öğlen saatlerinde ama açılma yok sancı var ara ara oluyor ama açılma 2 cm doğumu baslatmiyolsr sürekli eve yolluyorlar