Gizem835 ben doğum yapmadım ama sezeryan doğum yapanlardan tavsiyeleri sana da aktarim doğumdan sonra bol bol su iç kafein tüket ve kayısı hoşafı falan iç tuvalete çıkman gerekiyormuş çünkü oda kolaylaştıracaktır seni ve ağrım var diye yatmayın dedi bana ne kadar yürürsen senin için bu süreci atlatmak daha kolay olur dediler Allah kolaylık versin evladını sağ salim kucagina almayı nasip etsin rabbim 🙏🧿