Dün aksamdan beri karnım çok gerginleşti ve sertleşti sırtıma ağrısıda var dönerken yürürken kasık ağrısı çekiyorum 25haftalığız sizce neden haftaya kontrolümüz var devlet hastanesine gidiyorum doktoru arayıp sorma sansımda olmadığı için size sormak istedim