Kubradem Hanımlar banyoda ayağım kaydı düştüm sağa yatar gibi düştüm hemen kalktım ama çok açıyor yanlarım. Korkuyorum hareket bekliyorum uzandim daha önce başına gelen varmı bebeğe bi zararı olur mu çok korkuyorum :((
Ayse_Gul Kubradem canım içinin rahat etmesi için bi doktora görün istersen hamileliğimin başında bende çok düşmüştüm bi sıkıntı olmamıştı
Ozlemmzz Korkmayın bende düştüm çok sert bir şekilde.. Hareketlerini hissederseniz ve kanamanız olmazsa sorum yok demektir ama içiniz rahat etsin isterseniz doktorunuza görünün... Bizim düşündüğümüzden çok daha korunaklı ve güvende bebişlerimiz rahim kaslarımız ve kesesi onu çok iyi koruyor
Hazemmirzam Sorun olmayacak diye birşey yok bu durumda bebeğin plasentadan ayrılmasından endiselenip bebeği çok takip ediyorlar o yüzden kanama vs beklemeyin hemen acile gidin lütfen ertelemeyin ben karnımın üstüne düşmüştüm takipte kalmıştım 3 gün ama hastane ye gidip geliyordum 4 saatte kızımı bırakacak kimsem olmadığı için