Nzlkca Şeker yüklemesinde 1. Saat değerim 152 çıktı. Şimdi açlık ve tokluk kan şekerimi evde ölçüyorum. Açlıkta sıkıntı yok ama tokluk şekerini yemek yedikten ne kadar süre sonra ölçmeliyim? Ve hangi değerin altında olmalı? Bilen var mı acaba 😊
12_yil_sonra Nzlkca ilk lokmayı ağzınıza attıktan tam 2 saat sonra ölçün . 140’dan aşağı normal . Endokrin doktorum öyle dedi
Dmt01 Nzlkca endokrin doktoru kaç saat sonra ölçeceğini söylemiş olması gerekiyo cnm ben bir saat sonra ölçüyorum bir saat sonra ölç dedi bana çünkü benim yüklemeden bir saat sonraki değerim 178 çıkmıştı
Gozyyy Nzlkca Tokluk icin yedikten tam 2 saat sonra olcuceksin. Acligin 95 toklugun da 125 in altinda olmasi gerekiyor.
Nzlkca 12_yil_sonra Ayse_Gul teşekkür ederim. Bir saat sonra ölçtüm 155 çıktı. Bir saat daha geçmesini bekliyorum. Sizin şeker yüklemesi sonrası değeriniz kaç çıktı acaba. Dahiliyeye yönlendirdi doktorum henüz gitmedim
Ayse_Gul Nzlkca canım ben şeker yüklemesi yaptırmadım doktorum tokluk şekerini kahvaltı yaptıktan 1 saat sonra sağlık ocağında ölçtür dedi 118 çıkmıştı o yüzden
12_yil_sonra Nzlkca 50’lik yüklemede 155 çıkmıştı sonra 100’lük yükleme yapıldı 210-180-160 çıkmıştı sanırım . Endokrin doktoruna gittim , diyetle toparladık şükür
Gizemliince Gozyyy Gebelikte tokluk saati değişir. Gebeyken ağzınıza ilk lokmayı aldıktan 1 saat sonra ölçüm yapmanız gerekir. Açlık kan şekerinin 90nın altında tokluk kan şekerinin ise 140ın altında olması gerekir.
Nzlkca Edaa3595 kadın doğum doktorunuzun yönlendirmesiyle şekerli bir su içip bir saat sonra kan vererek yapılıyor.
Kerem_alyadua Nzlkca benmki 1 saat sonra ölcüldü 153 cıktı ama en iyisi 2 saat sonra ölcülmesiymiş bende diyet yapıyrm doğuma az kaldı zaten dikkat ediyorm
Nzlkca Kerem_alyadua değerimiz hemen hemen aynı dahiliyeye yönlendirildim sizde mi o bölüme gittiniz?