Zbyd ben yaşadım canım erken doğum yaptım. Çok tehlikeli sürekli tansiyonunu ölç sık kontrole git gebelik zehirlenmesinde maalesef tansiyon düşmüyor ben 1hafta hastanede yattım günde 6 7 tane ilaç verdiler yine düşmedi. Protein kaçağı çıktı. Bebeklerde gelişim geriliğide başladı. Acil sezaryene alındım. İnşş siz Yaşamazsiniz hayirlisiyla kucağıniza alırsınız. Benim bebeklerim Kuvezde😓