Esra_8135 Merhaba arkadaşlar sizden fikir almaya ihtiyacım var ben henuz 29+0 haftalık gebeyim eşim surekli yarın dogurucakmisim gbi davraniyor anneni cagir artik gelsin diyip duruyo daha erken diyorum ve hergün bu konu yüzunden kavga ediyorz. Esimede hak veriyorm isi geregi 2 gun sehir disinda kaliyo ve 3. Gunun sonunda geliyor. Yalnz kaliyorm ama annemde 12 saat uzaklikta babam var kardesim var onunda bi hayati var gelmesi icin henuz erken degilmi ve sizler hangi haftadan sonra yardima ihtiyac duydunuz ne yapmaliyim kafayi yicem 🤔
Sweetblonde88 Esra_8135 bir hayli erken hemde 36 37. Haftada gelse yeter. Tabi riskli kanamalı yatan bir durumunuz yok ise.
Mavilianne Esra_8135 36+1 oldum. Eşim 1 hafta arayla gececi. 3 gece tek durdum 🙈 Simdi kıramadım onu 2 gün kaynanamda kalıcam 😂
Esra_8135 Valla Allahima sukur iyiyim guzel bir hamilelik geciriyrm ama surekli bu konuda tartisiyorz bencede erken kimseyi duzeninden etmek istemiyorm 36dan sonra gelse yeter bana ama laf anlamiyor 😑